Co to jest strategia marketingowa? Strategia marketingowa to najważniejszy dokument układający architekturę Twojej marki w zrozumiały dla Twoich klientów koncept kreatywny. Dzięki dobrze zaprojektowanej i efektywnie wdrożonej strategii biznes osiąga przewagę nad konkurencją w walce o serca, umysły i portfele klientów.
Celem strategii marketingowej jest zapewnienie firmie jak największego zysku. Chodzi o to, by nie tylko zakładać maksymalizowanie przychodów, ale wiedzieć, w jaki sposób chce się to osiągnąć. Obniżać koszty i zachować jak najwyższe marże? Czy odwrotnie? A może poprzez dywersyfikację rynków? Podczas tworzenia strategii trzeba się nad tym zastanowić. Co nam daje i na co pozwala strategia marketingowa?
- Ustalić mocne strony Twojej firmy
- Zwiększyć sprzedaż
- Wybrać sposób pozycjonowania marki
- Zoptymalizować koszty działań

Pozycjonowanie SEO
Zwiększ widoczność swojego biznesu w internecie. Twoja strona znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Content marketing
Twórz wartościowe treści, które przyciągną klientów i zbudują zaufanie do marki.

Meta Ads
Docieraj do milionów użytkowników dzięki zaawansowanemu targetowaniu reklam w mediach społecznościowych.

Google Ads
Pokaż się potencjalnym klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w mapach i wyszukiwarce Google.
96% naszych klientów przedłuża współpracę.
32% to średni wzrost przychodów naszych klientów.
1 500 000 łączny miesięczny budżet reklamowy naszych klientów, którym aktualnie zarządzamy
Nie. Opłacasz na bieżąco fakturę za usługę i korzystasz dopóki jesteś zadowolony z efektów. Jesteśmy pewni tego, co zyskasz dzięki współpracy z nami dlatego nie podpisujemy umów z okresami wypowiedzenia.
Budujemy dla Ciebie Twoje własne narzędzia, do których masz pełny dostęp i pokazujemy jak możesz w nich sprawdzić efektywność kampanii. Prócz tego efekty będziesz widział po wzroście liczby nowych klientów.