Co to jest strategia marketingowa? Strategia marketingowa to najważniejszy dokument układający architekturę Twojej marki w zrozumiały dla Twoich klientów koncept kreatywny. Dzięki dobrze zaprojektowanej i efektywnie wdrożonej strategii biznes osiąga przewagę nad konkurencją w walce o serca, umysły i portfele klientów.

Celem strategii marketingowej jest zapewnienie firmie jak największego zysku. Chodzi o to, by nie tylko zakładać maksymalizowanie przychodów, ale wiedzieć, w jaki sposób chce się to osiągnąć. Obniżać koszty i zachować jak najwyższe marże? Czy odwrotnie? A może poprzez dywersyfikację rynków? Podczas tworzenia strategii trzeba się nad tym zastanowić. Co nam daje i na co pozwala strategia marketingowa?

  • Ustalić mocne strony Twojej firmy
  • Zwiększyć sprzedaż
  • Wybrać sposób pozycjonowania marki
  • Zoptymalizować koszty działań

96% naszych klientów przedłuża współpracę. 

32% to średni wzrost przychodów naszych klientów.

1 500 000  łączny miesięczny budżet reklamowy naszych klientów, którym aktualnie zarządzamy

Nie. Opłacasz na bieżąco fakturę za usługę i korzystasz dopóki jesteś zadowolony z efektów. Jesteśmy pewni tego, co zyskasz dzięki współpracy z nami dlatego nie podpisujemy umów z okresami wypowiedzenia.

Budujemy dla Ciebie Twoje własne narzędzia, do których masz pełny dostęp i pokazujemy jak możesz w nich sprawdzić efektywność kampanii. Prócz tego efekty będziesz widział po wzroście liczby nowych klientów.