Kampanie Meta Ads łączą w sobie reklamy na Facebooku, Instagramie oraz Messengerze – daje to możliwość docierania z treściami do wielu osób w różnym miejscu i czasie.

Zarówno na Facebooku, jak i Instagramie można reklamować się na wiele sposobów. Wybór formatu powinien zależeć od celu reklamowego i grupy docelowej. Do najpopularniejszych formatów reklamowych na Meta zaliczają się: reklamy w forma obrazu, video, karuzele, katalog, reklamy na Messanger, reklamy na stories Instagram i Facebook. Dlaczego warto robić Meta Adsy?

  • Możemy jednocześnie reklamować się na Facebook, Instagram, Messanger
  • Budując markę jednocześnie pozyskujemy klientów
  • Możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników
  • Możliwość zbudowania zaufania użytkowników

96% naszych klientów przedłuża współpracę. 

32% to średni wzrost przychodów naszych klientów.

1 500 000  łączny miesięczny budżet reklamowy naszych klientów, którym aktualnie zarządzamy

12% średni spadek wydatków na kampanię naszych klientów dzięki naszej optymalizacji reklam

Nie. Opłacasz na bieżąco fakturę za usługę i korzystasz dopóki jesteś zadowolony z efektów. Jesteśmy pewni tego, co zyskasz dzięki współpracy z nami dlatego nie podpisujemy umów z okresami wypowiedzenia.

Budujemy dla Ciebie Twoje własne narzędzia, do których masz pełny dostęp i pokazujemy jak możesz w nich sprawdzić efektywność kampanii. Prócz tego efekty będziesz widział po wzroście liczby nowych klientów.