Pokaż się potencjalnym klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w mapach i wyszukiwarce Google. Płacisz dopiero za konkretne wyniki, np. wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi Twoją stronę internetową lub skontaktuje się z Twoją firmą telefonicznie.
Co to jest i na czym polega Google Ads? Google Ads wcześniej znany jako Google AdWords, to platforma reklamowa stworzona przez Google, która umożliwia firmom promowanie swoich produktów i usług poprzez płatne reklamy wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google oraz na innych stronach internetowych. Możesz je rozpoznać po oznaczeniu „sponsorowane”, wyświetlane są zwykle u góry wyników wyszukiwania. Co daje i dlaczego warto korzystać z kampanii Google Ads?
- Szybkie efekty kampanii Google Ads
- Wiele dostępnych typów reklamy
- Duży zasięg reklamy Google Ads
- Duża kontrola nad wydawanym budżetem
- Możliwość dotarcia prosto do zainteresowanych użytkowników
- Możliwość sprawdzania skuteczności kampanii
- Duża możliwość kierowania kampanii

Content marketing
Twórz wartościowe treści, które przyciągną klientów i zbudują zaufanie do marki.

Strategia marketingowa
Zaplanowana strategia pozwala na spójne działania. Skorzystaj z kompletnych strategii, zbuduj silna markę i osiągnij sukces!

Meta Ads
Docieraj do milionów użytkowników dzięki zaawansowanemu targetowaniu reklam w mediach społecznościowych.

Pozycjonowanie SEO
Zwiększ widoczność swojego biznesu w internecie. Twoja strona znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania.
96% naszych klientów przedłuża współpracę.
32% to średni wzrost przychodów naszych klientów.
1 500 000 łączny miesięczny budżet reklamowy naszych klientów, którym aktualnie zarządzamy
12% średni spadek wydatków na kampanię naszych klientów dzięki naszej optymalizacji reklam
Nie. Opłacasz na bieżąco fakturę za usługę i korzystasz dopóki jesteś zadowolony z efektów. Jesteśmy pewni tego, co zyskasz dzięki współpracy z nami dlatego nie podpisujemy umów z okresami wypowiedzenia.
Budujemy dla Ciebie Twoje własne narzędzia, do których masz pełny dostęp i pokazujemy jak możesz w nich sprawdzić efektywność kampanii. Prócz tego efekty będziesz widział po wzroście liczby nowych klientów.