Co to jest e-mail marketing? Głównym celem e-mail marketingu jest nawiązanie i utrzymanie bezpośredniego kontaktu z konsumentem, a także sprzedaż. Może on pełnić zarówno funkcję informacyjną, na przykład w formie newslettera, jak i sprzedażową, dzięki przesyłaniu specjalnych ofert na skrzynki mailowe klientów.

Marketing e-mailowy jest znany z wysokiego zwrotu z inwestycji (ROI). W rzeczywistości, na każdego 1 $ wydanego na marketing e-mailowy, rynki zarabiają 42 $, co daje ROI na poziomie 4200%. Ten ROI sprawia, że ​​marketing e-mailowy jest jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych dostępnych obecnie dla marketerów . Dlaczego warto stosować e-mail marketing?

  • Niski próg wejścia
  • Wysoki zwrot z inwestycji
  • Generuje ruch na Twojej stronie www
  • Możliwość dużego skalowania
  • Wzmacnia relacje z klientami
  • Zwiększa świadomość marki

96% naszych klientów przedłuża współpracę. 

32% to średni wzrost przychodów naszych klientów.

1 500 000  łączny miesięczny budżet reklamowy naszych klientów, którym aktualnie zarządzamy

12% średni spadek wydatków na kampanię naszych klientów dzięki naszej optymalizacji reklam

Nie. Opłacasz na bieżąco fakturę za usługę i korzystasz dopóki jesteś zadowolony z efektów. Jesteśmy pewni tego, co zyskasz dzięki współpracy z nami dlatego nie podpisujemy umów z okresami wypowiedzenia.

Budujemy dla Ciebie Twoje własne narzędzia, do których masz pełny dostęp i pokazujemy jak możesz w nich sprawdzić efektywność kampanii. Prócz tego efekty będziesz widział po wzroście liczby nowych klientów.