Co to jest e-mail marketing? Głównym celem e-mail marketingu jest nawiązanie i utrzymanie bezpośredniego kontaktu z konsumentem, a także sprzedaż. Może on pełnić zarówno funkcję informacyjną, na przykład w formie newslettera, jak i sprzedażową, dzięki przesyłaniu specjalnych ofert na skrzynki mailowe klientów.
Marketing e-mailowy jest znany z wysokiego zwrotu z inwestycji (ROI). W rzeczywistości, na każdego 1 $ wydanego na marketing e-mailowy, rynki zarabiają 42 $, co daje ROI na poziomie 4200%. Ten ROI sprawia, że marketing e-mailowy jest jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych dostępnych obecnie dla marketerów . Dlaczego warto stosować e-mail marketing?
- Niski próg wejścia
- Wysoki zwrot z inwestycji
- Generuje ruch na Twojej stronie www
- Możliwość dużego skalowania
- Wzmacnia relacje z klientami
- Zwiększa świadomość marki

Content marketing
Twórz wartościowe treści, które przyciągną klientów i zbudują zaufanie do marki.

Strategia marketingowa
Zaplanowana strategia pozwala na spójne działania. Skorzystaj z kompletnych strategii, zbuduj silna markę i osiągnij sukces!

Pozycjonowanie SEO
Zwiększ widoczność swojego biznesu w internecie. Twoja strona znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Google Ads
Pokaż się potencjalnym klientom, którzy szukają firm takich jak Twoja w mapach i wyszukiwarce Google.
96% naszych klientów przedłuża współpracę.
32% to średni wzrost przychodów naszych klientów.
1 500 000 łączny miesięczny budżet reklamowy naszych klientów, którym aktualnie zarządzamy
12% średni spadek wydatków na kampanię naszych klientów dzięki naszej optymalizacji reklam
Nie. Opłacasz na bieżąco fakturę za usługę i korzystasz dopóki jesteś zadowolony z efektów. Jesteśmy pewni tego, co zyskasz dzięki współpracy z nami dlatego nie podpisujemy umów z okresami wypowiedzenia.
Budujemy dla Ciebie Twoje własne narzędzia, do których masz pełny dostęp i pokazujemy jak możesz w nich sprawdzić efektywność kampanii. Prócz tego efekty będziesz widział po wzroście liczby nowych klientów.