Co to jest content marketing? To strategia w marketingu, która zakłada wykorzystanie jakościowych treści do zdobycia potencjalnych klientów. Tworzenie i rozpowszechnianie określonych, zaplanowanych i przemyślanych materiałów ma za zadanie dotrzeć, zainteresować i zatrzymać ściśle wybraną grupę docelową.

Content marketing ma wiele plusów, pierwszym z nich jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki przy jednoczesnych działaniach promujących firmę. Publikowane w internecie wartościowe treści, które są szeroko dostępne i dają czytelnikom realne korzyści w postaci darmowych zasobów wiedzy, spotykają z się z bardzo dobrym przyjęciem. To z kolei przekłada się na pozytywny odbiór marki wśród klientów i budowanie jej opinii jako profesjonalnej, rzetelnej i godnej zaufania. Jakie korzyści daje stosowanie content marketingu?

  • Tworzenie pozytywnego wizerunku
  • Łatwe wdrożenie
  • Łatwe skalowanie działań
  • Budowanie zaufania do marki

96% naszych klientów przedłuża współpracę. 

32% to średni wzrost przychodów naszych klientów.

1 500 000  łączny miesięczny budżet reklamowy naszych klientów, którym aktualnie zarządzamy

12% średni spadek wydatków na kampanię naszych klientów dzięki naszej optymalizacji reklam

Nie. Opłacasz na bieżąco fakturę za usługę i korzystasz dopóki jesteś zadowolony z efektów. Jesteśmy pewni tego, co zyskasz dzięki współpracy z nami dlatego nie podpisujemy umów z okresami wypowiedzenia.

Budujemy dla Ciebie Twoje własne narzędzia, do których masz pełny dostęp i pokazujemy jak możesz w nich sprawdzić efektywność kampanii. Prócz tego efekty będziesz widział po wzroście liczby nowych klientów.